گزارش تکمیلی مراسم گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی/

‍ مراسم باشکوه گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایشان در مسجد روستای هشتیان با حضور حاج آقا بزرگی از راویان جنگ هشت سال دفاع مقدس، بخشدار منطقه صومای برادوست، رئیس آموزش و پرورش منطقه صومای برادوست ، فرمانده‌هان نظامی، شهردار و شورای شهر مرزی سرو ، شورای بخش، رئیس گمرک سرو ، روحانیون اهل سنت منطقه و جمعی از مدیران و روسای شرکت و بسیجیان برگزارشد.

به گزارش آژانس خبری تحلیلی سرو نیوز : در این مراسم قزل باش رئیس آموزش و پرورش منطقه صومای برادوست در صحبت های خود اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه ایثار و شهادت و بزرگ مردی با اخلاص بود و نسبت به کوچکترین افراد خضوع و تواضع داشت.

وی با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی و نظامی شهید سلیمانی ، نقش موثر مدافعان حرم و رهنمودهای مقام معظم رهبری ، آرامش، امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون فداکاری و خون حاج قاسم و یارانش دانست.

حقیقی بخشدار منطقه صومای برادوست یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محور مقاومت به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همراهانشان را گرامیداشت و افزود: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است و یک مجاهدِ عارف و با بصیرت بود که واقعاً ویژگی‌های منحصر به فرد متعددی داشت.

در ادامه مراسم جناب سرهنگ بزرگی فرمانده و راوی جنگ هشت سال دفاع مقدس شهید سلیمانی را غم‌خوار مظلومان عالم دانست و گفت : ایشان خار چشم دشمنان ملت بزرگ ایران بود؛ این شهید والا مقام مانع تحقق اهداف آمریکایی‌ها‌ و صهیونیست‌ها در منطقه شد و افزود ؛ حاج قاسم، یک شخص ولایتمدار و تابع امر ولی فقیه بود.

ایشان در ادامه بیان داشت :حاج قاسم زنده است چون مکتب ایشان زنده و جاودانه است و همه آزادگان جهان خون خواه حاج قاسم هستند.

سرهنگ بزرگی در پایان خاطر نشان کرد: سردار حاج قاسم در مقابل استکبار جهانی ایستاد و شهادت مظلومانه ایشان عجز و ناتوانی جبهه استکبار را به رخ جهانیان کشید و ماهیت پلید و غیر انسانی مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار کرد.

#سرو_نیوز
📲Serownews.ir
📲@serownews
http://Instagram.com/serownews.ir
eitaa.com/seronews_ir