به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرو نیوز
حوادث تلخ اخیر که منجر به تهدید امنیت ملی، وهن ارزش‌های اسلامی، هتک حرمت زنان و به آتش کشیدن پرچم مقدس کشورمان گردید، فضا را برای دشمنان قسم خورده نظام فراهم نمود تا با ایجاد ناامنی در شهرهای مختلف کشور و تهیه خوراک خبری، تبلیغاتی و عملیات روانی در فضای رسانه‌ای، هدف شوم خود را برای برهم‌ زدن امنیت ملی پیاده کنند.

کسانی که با تحریک جوانان فریب‌خورده و با به آتش کشیدن قرآن و پرچم مقدس ایران و با شهید کردن و مجروح ساختن سربازان وطن، تخریب اموال عمومی و ایجاد فضای رعب و وحشت، به دنبال مقاصد شوم خود بودند بدانند این انقلاب با سرعت هرچه بیشتر به حرکت خود ادامه خواهد داد و این اغتشاشات تنها دست پلید استکبار را بیش از پیش برای عموم مردم آشکار می‌کند.

موج سواری برخی سیاستمداران و رسانه های وابسته به ضد انقلاب بر درگذشت مهسا امینی خود بهانه‌ای برای ایجاد تا امنی بود و شانتاژ رسانه‌ای، فراخوان‌های مجازی و… سبب شد تا گروهی از مردم به خیابان‌ها بیایند.

به وضوح در همان لحظات نخست مشخص بود که معترضان دو دسته هستند گروهی از مردم که واقعاً نسبت به برخی مسائل مانند معیشت مطالبه دارند اما نه شعاری، نه توهینی و نه نافرمانی مدنی از آنان سر می‌زند، کسانی که به سرعت صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده و در حاشیه‌ای ایستاده بودند و حتی اغتشاشات را نیز محکوم نیز کردند.

کشورمان دارای نظامی مستحکم و مقتدری است، نظامی است که مبنای آن مبنای اعتقادی و مومنانه است، دشمن تصور می‌کند که با یک بهانه که نیروی انتظامی هیچ گونه تقصیری در آن نداشته است می‌توانند کشور را به هم بزنند این نشان از تحلیل و شناخت غلط آنها است، علیه نظام اسلامی در فضای رسانه‌ای یک جنگ احزاب راه انداختند، روزانه مطالب زیادی از سوی استکبار جهانی و دشمنان کشور عزیزمان ایران منتشر میشود تا بتوانند تنور اغتشاشات را گرم نگه دارند

در چنین شرایطی دو موضوع باعث از بین رفتن فتنه‌ها و اهداف دشمنان می‌ شود و ماهیت کثیف آنها را بر ملأ می‌سازد: همبستگی ملی و محکومیت دست نشانده های استکبار برای هر دوی اینها، در هر محیطی که هستیم باید به صورت مردمی و گسترده عمل کنیم.

مردم انقلابی در این برهه، نقش ویژه و تاریخ سازی دارند؛ چه در ایجاد وحدت و چه در به میدان آوردن مردم، همه می‌دانند که در این زمانه هیچ ظرفیتی به انداره وحدت ملی در میدان مبارزه با این فتنه، توانمند نیست. باید ملت عزیز ایران نقش تاریخی خود را در جهاد تبیین و میدانداری ایفا کنند.

جوانان و سرمایه های کشور ایران اسلامی نباید وعده های دروغ و توخالی ضد انقلاب و دشمنان را باور کنند تا مبادلات جبهه باطل همگی نقش بر آب شود.