به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرو نیوز: ماهی گیری از آب گل آلود به چه قیمتی

وقتی غرب و جریان رسانه‌ای معاند به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود است، حتی فوت غیرمنتظره امثال مهسا امینی را هم دستاویز جنجال و تحریک افکار عمومی می‌کند و عده ای بی خبر از جریان سازی، بر آتش فتنه می دمند و رسانه های داخلی جریان غیر همسو با دولت نیز با آنها همراه می‌شوند.

شاید هیچ‌کس در تصورش نمی گنجید دختری از نگرانی ناشی از انتقال به مرکز پلیس به دلیل بدحجابی در دوره ۴۰ دقیقه ای آموزشی حجاب دچار تنش عصبی و سکته شود و ناباورتر آنکه در کمتر از یک روز روی تخت بیمارستان تاب نیاورد، فوت کند و همه آرزوهای ریز و درشت و شیرین و دور و درازش را با خود ببرد.

حادثه تلخی که همه را تحت تأثیر قرار داد و داغ بزرگی به دل خانواده و ملت ایران گذاشت؛ اما برخورد با حجاب دختر ۲۲ ساله و اصلاً درستی فلسفه مقابله با بدحجابی یک سر ماجرا و سر دیگر ماجرا دلیل این اتفاق ناگوار است که باید اندک ابهامات آن با گزارش پزشکی قانونی رفع شود. 

بی‌بی‌سی و دیگر شبکه های معاند آنچنان با آمادگی مصاحبه می کنند و پیگیر جزئیات هستند که هر کسی آنها را نشناسد، گمان می کند دلسوز ملت هستند، اما اینها رسانه های نان خور غرب، صهیونیست و سلطنت‌طلب‌هایی اند که ۴۰ سال پیش تمام ثروت کشور را چپاول کردند

هرچند این اتفاق  چنان غیرمنتظره و شوکه کننده بود که آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان که در سفر ازبکستان به سر می‌برد، به احمد وحیدی، وزیر کشور دستور داد علت و جزئیات حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند. به‌دنبال این دستور،‌ وزیر کشور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به پرونده مهسا امینی کرد.

حالا فضای مجازی پر شده از تصاویر و حتی فیلم لحظه حادثه برای مهسا امینی در مرکز آموزش نیروی انتظامی؛ همه دایه مهربان تر از مادر شده‌اند و هر کسی در ظاهر دل می‌سوزاند. بلاگرهایی که بی تفاوت ترین آدم ها هستند تنها برای جذب بیشتر فالوور لب به سخن گشوده‌اند و مرثیه سر می دهند و عده ای که اصلاً هویتشان معلوم نیست، تنها برای تشویق اذهان عمومی خبرها را آن‌چنان که دوست می‌دارند، منتشر می‌کنند و خود نیز بر خبر پیام‌های جانسوز می‌گذارند تا مردم را بیشتر متأثر و همراه کارهای خلاف قانون کشور در فضای واقعی کنند.